måndag 16 februari 2015

Ravenous 1.1 - Loulou Ravenous

Jag heter Loulou Ravenous. Egentligen heter jag Louranda. Mitt efternamn var inte Ravenous från början, men saker förändras. Hela mitt liv har jag fått höra att jag är för galen för mitt eget bästa och bör sitta inspärrad. Det har jag gjort också.


Men jag menar. Vad kan man förvänta sig av någon som får växa upp i ett superrikt hem med skådespelarstjärnor till föräldrar? När jag klev in i tonåren blev jag väldigt hetlevrad och lärde mig snabbt vad alkohol, killar och fester var. Vissa kallade mig usel. Okej, jag stal några bilar också råkade jag döda halva kvarteret med min trogna vän koplantan. Men det är väl knappast ett brott?


Dessutom har han alltid funnits med mig. Han som inte får nämnas vid namn. Han har guidat mig genom livet och det är han som har funnits vid min sida. Det är han som äntligen har hjälpt mig att ta mig ut från mentalsjukhuset. Jo, förresten, emellan allt det här har jag varit skandalkändis! Ni vet, alla ögon på de rika skådespelarnas dotter som festar och har ihjäl simmar. Bla bla. Illegal koplanta, bla bla. Tråkigt. Nu styr jag kos(s)an mot nya äventyr!





Sidenote: Detta är en ISIB (I'm surrounded by idiots) challenge! Läs mer om utmaningen här. Kort sammanfattat får jag bara styra en sim per generation i denna utmaning. Jag har bestämt att det galna personlighetsdraget ska gå i arv. Jag är så spänd och orolig för hur detta ska urarta sig. Jag kontrollerar mina simmar in i det sista och hatar att inte ha läget under kontroll. Jag undrar hur mycket jag kommer få slita mig i håret...

Hoppas du följer med och har så trevligt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar