måndag 23 mars 2015

Ravenous 3.13 - Barn nummer fyra, kvinna nummer tre

Jag hade bestämt mig. Chansen fick inte gått till spillo! Ungdomens dagar var över för mig och jag kände alltför starkt för Elin. Jag ville så gärna utforska om det kunde bli något mer mellan oss.


Vid varje lediga stund satt jag och chattade med henne. Vi har så intressanta diskussioner. Men mest flörtar vi.




I samma veva kom till fjärde barn till världen. En pojke, som fick heta Tyson. Nu hade jag två av varje! Två flickor och två pojkar. Kunde det bli mer perfekt?





Valentina var så ledsen över att ha fått ett syskon. När Louise ville visa sin nya lillebror för henne gick hon in på sitt rum och grät under täcket.


Jag visste inte vad jag skulle göra. Hur kunde hon vara ledsen över att få ett syskon? Vi försökte vårt bästa för att muntra upp henne, men det tog sin lilla tid!





Under helgen träffades äntligen jag och Elin igen. Vi hade hunnit bygga upp en spänning över chatten. Nu visste hon att jag också ville! Hon hade berättat för mig att hennes nya pojkvän var en stor idiot och att hon gjort slut. 


Inte för att jag bryr mig om ifall hon har någon annan, men mer Elin blir det ju åt mig!





Efter att vi tränat och flörtat i en timme kunde jag inte hålla mig. Inte Elin heller. Vi kysste varandra medan några av Louise kompisar tittade förargat på oss från andra sidan gymmet.


Kan inte bara folk sköta sitt eget?




Efter att ha duschat tillsammans på gymmet åkte vi vidare till en nyöppnad nattklubb. Det verkade bara vara vi på hela stället, inte ens en bartender!


Jag visade upp mina drinkblandar-skills för henne och hon såg minst sagt imponerad ut. Sanningen är att jag inte blandat många drinkar själv i mina dar. Jag har alltid haft personal som skött det.





Jag sipprade på en amor-juice medan Elin besökte damernas. Jag gjorde i ordning en likadan drink åt henne och bad henne följa med mig hem när hon kom tillbaka!






Tidigt nästa morgon var jag minst sagt illamående av mina egna drinkar. Jag kan ha blandat dem för starkt... Precis när jag skötte min egna business på toa kom Valentina in.


Hon tittade skräckslaget på mig där jag satt. Det kanske inte var så kul att se sin pappa praktiskt taget naken. Hon sprang ut och vågade inte titta på mig mer den dagen.



Till middagen kunde inte Uma sluta fråga vart jag var hela natten. Det kändes inte bra att ljuga för henne, men jag visste att barnen inte klarade mina många kvinnor vid det här laget.


"Eh... Pappa jobbade över! Jag har mycket på jobbet vet du. Det är tack vare mig att vi har mat på bordet! Coolt va?" 


Jag lyfte upp henne i luften och vips så hade hon glömt bort alltihopa.







Men tro inte att jag är en dålig pappa bara för att jag är ute och träffar min andra kvinna! Jag tar hand om Tyson mer exemplariskt än någon man hade kunnat.


Han växer för varje dag. Snart är han väl lika stor som resten av ungarna. Det går så himla snabbt det där.




Jag har "jobbat över" mycket på sistone. Jag vet att jag borde kunna vara ärlig med Louise, men jag känner mig lite tveksam med tanke på hur Theresa reagerade. Hon kanske har ändrat sig och inte alls vill ha någon annan med i bilden.


Det är sant att jag aldrig hörde varken Theresa eller Louise säga rakt ut att de var okej med allting. Det är något jag förutsätter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar